Meikkaajan yleisimmät virheet – Miten välttyä tyytymättömiltä asiakkailta?

Meikkaajalle tulee jossain vaiheessa uraansa taatusti vastaan asiakas, joka ei ole tyytyväinen lopputulokseen. Kun meikkejä tehdään juhliin tai häihin,…

Hinnoittelun hankaluus – Kampaajan kompastuskivet

Monen kampaamon kompastuskivi yrittämisessä on hinnoittelu. Halutaan tehdä töitä edullisesti, jotta tulisi asiakkaita, mutta sitten ihmetellään kun ei ole…

Kolumni: Asiakkaat eivät ymmärrä

Käsityöalalla tulee monesti törmänneeksi siihen, että asiakkaat peruvat aikojaan viime hetkellä, jättävät tulematta tai muuten eivät arvosta aikaasi. Kun…

Hygieeninen meikkipakki – Puhtaat työkalut ja meikit

Hygienia on yksi tärkeimmistä osa-alueista meikkaajan työssä. Puhtailla työkaluilla ja meikeillä varmistat sen, että pöpöt eivät sinusta johtuen liiku…

Kouluttautumisen tärkeys – Kampaajan kompastuskivet

Kouluttautumisen tärkeys Moni meistä on opiskellut ammattiimme heti peruskoulun jälkeen. Näin ollen alalla ollaan kymmeniä ja jälleen kymmeniä vuosia. Kauneusalalla…

Asiakashankinta – Kampaajan kompastuskivet

Asiakaskunnan löytyminen Kuinka asiakas valitsee kampaamon? Mitkä ovat ne elementit, jotka saavat asiakkaan astumaan juuri sinun salonkiisi sen sijaan, että…