Bisnes

Brändin tarina: Studio Savon

“Mä oon hahmona kehittäjä, mä oon niin kehittäjä kuin kehittäjä voi olla”. Näin kuvailee…

Brändin tarina: Drybar

“No cuts, no color, just blowouts!” Tämä slogan kuuluu amerikkalaiselle kampaamoketjulle, jossa ei leikata tai värjätä hiuksia,…

Brändin tarina: NAKU LASHES

Mahdollisimman luonnolliset ja kevyet irtoripset, jotka tuovat näyttävyyttä silmiin olematta kuitenkaan liian pitkät. 2019 pikkujoulusesongin meikkikeikkoja varten

Mikä on Fabulous Finland?

Mikä on Fabulous Finland Oy ja keitä tiimiin kuuluu?  Vilja ja Anni tässä moro!…

Ripsiteknikon 7 syntiä – Syyllistytkö sinäkin näihin virheisiin?

Kauneusalan yrittäjät tekevät helposti töitä oman jaksamisensa kustannuksella, vaikka kaikki tietävät ettei se pitkässä tähtäimessä ole järkevää. Kirjasin ylös…

Meikkaajan yleisimmät virheet – Miten välttyä tyytymättömiltä asiakkailta?

Meikkaajalle tulee jossain vaiheessa uraansa taatusti vastaan asiakas, joka ei ole tyytyväinen lopputulokseen. Kun meikkejä tehdään juhliin tai häihin,…

Hinnoittelun hankaluus – Kampaajan kompastuskivet

Monen kampaamon kompastuskivi yrittämisessä on hinnoittelu. Halutaan tehdä töitä edullisesti, jotta tulisi asiakkaita, mutta sitten ihmetellään kun ei ole…

Kouluttautumisen tärkeys – Kampaajan kompastuskivet

Kouluttautumisen tärkeys Moni meistä on opiskellut ammattiimme heti peruskoulun jälkeen. Näin ollen alalla ollaan kymmeniä ja jälleen kymmeniä vuosia. Kauneusalalla…

Asiakashankinta – Kampaajan kompastuskivet

Asiakaskunnan löytyminen Kuinka asiakas valitsee kampaamon? Mitkä ovat ne elementit, jotka saavat asiakkaan astumaan juuri sinun salonkiisi sen sijaan, että…