Brändin tarina: Drybar
“No cuts, no color, just blowouts!” Tämä slogan kuuluu amerikkalaiselle kampaamoketjulle, jossa ei leikata tai värjätä hiuksia,…
“No cuts, no color, just blowouts!” Tämä slogan kuuluu amerikkalaiselle kampaamoketjulle, jossa ei leikata tai värjätä hiuksia,…
Hiuskilpailuihin osallistuessa täytyy aina miettiä mihin kilpailuun on osallistumassa. Itselläni kilpailutyön sunnittelu alkaa aina siitä, että tutkin kilpailun säännöt….
Hiuskilpailuissa pärjääminen vaatii onnistumista monella osa-alueella. Ammattimainen kuvaaja ja meikkaaja parantaa mahdollisuuksia pärjätä kilpailuissa. Kampaajat saattavat jättää osallistumatta vain…
Tieto tulevista kilpailuista ei aina tunnu tavoittavan kampaajia. Monesti kuulee, että kollegat eivät olleet tietoisia tulevista kilpailuista ja näin…
Kuinka valita asiakkaalle oikea hiustenpidennystekniikka? On olemassa sinettiä, teippiä, magoa, micro-ringiä, ompelua ym. Mistä tietää mikä tekniikka toimii parhaiten juuri…
Monen kampaamon kompastuskivi yrittämisessä on hinnoittelu. Halutaan tehdä töitä edullisesti, jotta tulisi asiakkaita, mutta sitten ihmetellään kun ei ole…